Cal (Gjelder fra August

Vi har nå begynt påmelding til alle timene våre,meld deg på samme dag på mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller telefon 66802000.

Kort beskrivelse av våre timer:

PILATES:

Styrketrening mest på mage,side og rygg. Legger vekt på riktig teknikk,jobber både på ut og innpust. Vekt på pusteteknikk. Noe av det du oppnår ved pilatestrening er flat og veltrent mage,lang,slank musklatur,flott holdning,forebygger skade,øker sirkulasjon,minsker spenninger.bedre balanse.

SPINNING OG STYRKE:

En veldig effektiv treningsøkt hvor vi sykler 45 min,veldig god kondisjon og fettbrenner trening før vi går inn i aerobicsalen og kjører styrke på alle de store muskelgruppene.

MIX

Dette er en time som inneholder aerobic,step og styrke.Første del av timen er det en del trinn på gulvet,før vi kjører steptrening,det hele avsluttes med styrke,mest armer og mage.

STEP OG STYRKE:

En hard kondisjonstime,hvor vi kjører intervaller med step og trener styrke mellom intervallene. Veldig god trening,med godt treningsutbytte.

SPINNING INTERVAL:

1 time sykling,med vekt på intervalltrening. Kjører 5 min intervaller,roer ned mellom intervallene. Hard sykling og god effekt.

SPINNING:

1 time på sykkelen,hvor vi kjører jevnt.

MRL(,mage,rumpe og lår):

Her er det en lett oppvarming uten vanskelige trinn. Deretter er det styrke med fokus på mage ,rumpe og lårmuskulatur. De fleste kjenner vel denne varianten.

SAMBA FITNESS:

Morsom dansetime,høy fettbrenning. Brasilianske rytmer,mye hofter og mye gøy. Time med mye energi som helt klart gir deg ett kick.